משה קופרשמידט, רו״ח.

תארים:

תחומי עיסוק:

ברוכים הבאים לאתר של

רו״ח משה קופרשמידט.

שמי משה קופרשמידט ואני בעל תעודה בחשבונאות של אוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בתעשיה וניהול. בשנת 2014 הקמתי את משרד רואה החשבון ומאז אני נותן שירותים לבעלי עסקים מאשדוד ועד באר שבע.

כדי לתת ללקוחות שלי את השירות הכי טוב יש שני עקרונות שאני מקפיד עליהם מאוד:

  1. להיות כל הזמן מעודכן בחוקים ובתקנות הכי חדשים. ללמוד ולהתפתח כל הזמן, כדי לתת מענה מקצועי במגוון של תחומים ברמה הכי גבוהה.
  2. להיות זמין ללקוחות שלי ולהשקיע בכל עסק – כאילו זה העסק שלי. על מנת לעשות את זה אנחנו מתאימים לכל עובד במשרד מספר לקוחות אופטימלי כדי שיוכל להכיר אישית כל לקוח. אצלנו אתה לא הופך להיות עוד אחד מ… חשובה לנו האיכות יותר מהכמות.

אצלנו במשרד רו"ח משה קופרשמידט בעל עסק הוא קודם כל בן אדם. לכן חשוב לנו לתת לך את השירות ברמה הכי גבוהה, אבל חשוב לנו גם שתבין מה קורה בעסק שלך, שתקבל את כל מה שמגיע לך ושתוכל לפנות אלינו עם כל שאלה.

אנחנו מבינים שאתה רוצה לעשות מה שאתה טוב בו, שזה העסק שלך, ולדעת שמישהו מטפל בעניינים הכספיים שלך בצורה הכי טובה. 

כל עסק צריך ניהול כספים על מנת להתפתח ולצמוח. אנחנו רואים את עצמנו כשלוחה שלך, כחלק מהעסק שלך. ולכן כל הצלחה שלך, היא גם ההצלחה שלנו.

איך אנחנו יודעים מה נכון לעסק שלך?

לפני שאנחנו מתחילים לעבוד יחד, אנחנו מנהלים שיחת היכרות ראשונית בה אנחנו מבינים את הצרכים של העסק שלך ומתאימים לך רק את השירותים שאתה צריך כדי להצליח בעסק.

אנחנו יודעים שחוות דעת מקצועית על התהליכים הפיננסיים בעסק שלך חשובה מאוד ויכולה להיות ההבדל בין עסק מצליח לבין עסק שלא יחזיק מעמד, ולכן אנחנו עוברים בצורה יסודית על כל החומרים שיש לך בעסק ומזמינים אותך להיפגש ולדבר על האפשרויות השונות שיכולות להשאיר לך יותר כסף בעסק.

איך אנחנו עובדים?

אנחנו מאמינים שאתה, כבעל העסק, צריך לדעת מה קורה בעסק שלך, ולכן כל אחד שמתחיל לעבוד איתנו מקבל הדרכה שמכוונת לסוג העסק שלו ולמחזור ההכנסות שלו. אתה מגיע אלינו ואנחנו מסבירים לך בדיוק איך להתנהל בעסק בצורה שתמקסם את ההכנסות שלך.

אתה מקבל את המידע הכי מדוייק לעסק שלך, כי התנהלות של עסק להובלות צריכה להיות שונה מהתנהלות של קמעונאי, והיא שונה מהתנהלות נכונה של נותן שירותים.

אנחנו יודעים שהדרך הכי נכונה להתנהל בצורה תקינה מול רשויות המס היא לא לחכות לימים האחרונים בשנה או לביקורת של רשות המיסים ואז לבדוק איך אפשר למזער נזקים. באמצע השנה אנחנו מבצעים לכל לקוח הערכת מצב לגבי העסק שלו תוך שקלול כל הנתונים שהצטברו, לפי הבדיקה אנחנו יודעים מהי ההמלצה הנכונה עבור כל עסק לאותה שנה  על מנת שלא יהיו הפתעות בהמשך .

מה היתרונות בעבודה איתנו?

משרד בוטיק

חשוב לנו מאוד להכיר כל לקוח ולתת לו את השירות הכי טוב. אצלנו אתה לא רק תיק שהמשרד מטפל בו, ההצלחה שלך חשובה לנו באופן אישי.

מומחיות

כדי להתנהל נכון בעסק מבחינה פיננסית, ישנם תחומים רבים שדורשים ידע ומומחיות. שכר, מיסים וניהול שוטף הם תחומים שהתנהלות לא תקינה בהם עלולה להוביל לקנסות ולהפסדים של עשרות אלפי שקלים ואף יותר.

לכן אנחנו מציעים שירותים של בעלי מקצוע מומחים המכירים היטב את מדיניות המיסוי והחקיקה. אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את השירות הכי מקצועי וכל האחריות של ההתנהלות מול רשויות המס היא עלינו.

חסכון בעלויות

עלות העסקת חשב בחברה היא עלות קבועה של עובד. אם היקף הפעילות שלכם בחברה לא מצדיק העסקה של חשב, אנחנו מציעים לנהל לכם את תחום החשבות ואתם משלמים רק על מה שאתם צריכים ובהתאם להיקף הפעילות שלכם.

אני מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות, למען העסק שלכם!